News

OGŁOSZENIE - AZBEST
07.02.2019
Wójt Gminy Radków informuje, że w Urzędzie Gminy Radków można składać wnioski
o zakwalifikowanie do udziału w programie usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Radków.
Formularz wniosku dotyczący demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych stanowiących własność osób fizycznych można pobrać w pok. nr 3 Urzędu Gminy w Radkowie, jak również ze strony internetowej www.bip.gminaradkow.pl (Zakładka: Informacje o środowisku - wnioski).
Do wniosku należy dołączyć:
- kserokopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości;
- w przypadku opcji z demontażem, kopię zgłoszenia robót budowlanych (wymagane na 21 dni przed planowanym rozpoczęciem robót)lub kopię pozwolenia na budowę, w przypadku gdy jest ono wymagane;
- pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli na wykonanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest (w przypadku nie podpisania wniosku przez wszystkich współwłaścicieli)
- „informację o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania”, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i przemieszczenia azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest ( Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31);
Dokumenty należy składać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Radków
w godzinach od 7:30 do 15:30
lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy w Radkowie
29-135 Radków 99
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 34/ 354 11 20-23 wew.30
Regulamin dofinansowania przez Gminę Radków usługi demontażu, transportu
i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest dostępny jest na stronie www.bip.gminaradkow.pl w zakładce Zarządzenia Wójta – zarządzenie Nr 47/2017 z dnia
22 listopada 2017.